Dag 0 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Noida India - WaarBenJij.nu Dag 0 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Noida India - WaarBenJij.nu

Dag 0

Door: Lise

Blijf op de hoogte en volg Noida

23 Juni 2015 | Nederland, Alkmaar

Beste lezer,

Over twee weken - 1 dag is het zover! Dan gaan we met de groep op reis naar India. We hebben er onwijs veel zin in, maar we vinden het ook spannend. Ook al weten we gedeeltelijk wat ons te wachten staan, de ervaringen zullen toch een grote indruk maken.

Op dit moment zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen: visum, paklijsten, benodigdheden voor de activiteiten. We zijn echt bijna klaar voor vertrek.

Voor ons idee is het jaar voorbij gevlogen. Het lijkt helemaal nog niet zo lang geleden dat we met de groep aan tafel zaten om te beslissen wat de bestemming zou worden van de diaconale reis 2015. En we zijn nog steeds blij met onze bestemming.

We mogen samen terugkijken op een mooi jaar, waarin we ons allemaal op verschillende manieren hebben ingezet om deze reis mogelijk te maken. Niet iedereen was er zo zeker van dat we het benodigde bedrag bij elkaar zouden krijgen.....maar het is gelukt!

De afgelopen maanden hebben we elkaar in de groep ook beter leren kennen. Enkelen van onze groep komen niet uit de kerk, anderen wel. Sommige groepsleden kenden elkaar al, anderen niet. Door het organiseren van de verschillende geld-inzamelacties, hebben we ontdekt wat we aan elkaar hebben, wie waar goed in is, maar ook waar we op moeten letten (zoals op tijd reageren en bij de les blijven!).
Gelukkig hebben we ook een hoop lol gehad en ik denk dat ik wel kan zeggen dat het een mooie, hardwerkende groep is geworden.

Nog 13 dagen.....ik vind het bijna vreemd. In november leek het zo ver weg. Als of je zou zeggen ' ooit gaan we naar India, als alles goed gaat' Nu dringt het pas echt door dat we ook daadwerkelijk gaan vertrekken. Dat we straks met 15 personen in een ver, vreemd land staan, waar alles anders is en waar eigenlijk niemand weet hoe het moet.

Maar ik weet zeker dat het goed komt. Degene onder ons die Pastor John al hebben ontmoet, weten dat hij ons zal helpen en ervoor zal zorgen dat we ons thuis voelen. En verder kunnen we bij elkaar terecht als het even niet meer gaat.

Nog 13 dagen.....ready...set...go!


  • 27 Juni 2015 - 16:31

    Caminofrans:

    Test

  • 05 Juli 2015 - 12:47

    Anton:

    zin in!!

  • 05 Juli 2015 - 15:03

    Henk De Graaf:

    SUCCES ANTON!

    IK HOU VAN JE

  • 05 Juli 2015 - 15:08

    Ronald Terpstra:

    Hoi Jeroen,

    Ik ben hartstikke jaloers op je hoor !
    mag ik ook mee ??

    xx je grote broer

  • 05 Juli 2015 - 15:11

    Jeroen Terpstra:

    zo veel zin in !
    morgen ochtend half 9 nog even visum ophalen en dan ben ik er klaar voor !!

  • 05 Juli 2015 - 15:12

    Anton:

    vliegen we ook over Amerika heen?

  • 05 Juli 2015 - 20:29

    Luuk Hilbrands:

    Kanjers goede reis. Trots op jullie.

  • 05 Juli 2015 - 23:42

    Jeroen Terpstra:

    Nee Anton, maar volgens mij wel over Brazilie!

  • 05 Juli 2015 - 23:44

    Anton De Graaf:

    heb een beetje kriebels in me buik door India.

    Haha goeie Jeroen, Amerika denk ik echt.

  • 04 Januari 2016 - 11:59

    Leroy Van Dam:

    Ik kan niet wachten tot het zover is! Nog 5 en een halve maand en dan gaan we weer!

  • 09 Januari 2016 - 14:04

    Annelijn Mik:

    huh ga jij dit jaar weer Leroy?
    I not.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noida

Beste lezer! Op deze blog kunnen jullie alle avonturen volgen van de groep jongeren van de PG Alkmaar die op 6 juli zal vertrekken naar Noida- India

Actief sinds 23 Juni 2015
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 12265

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 21 Juli 2015

Diaconale reis 2015

Landen bezocht: