Dag 10 - Reisverslag uit New Delhi, India van Noida India - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit New Delhi, India van Noida India - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Jeroen T. en Annelijn

Blijf op de hoogte en volg Noida

16 Juli 2015 | India, New Delhi

De 10e dag is aangebroken. Vandaag was een warme dag in India, zoals de meeste dagen hier zijn. Het pad van ziektes wordt steeds verder uitgebreid en ook de warmte eist zijn tol. Dit blog wordt geschreven door Jeroen T.
Vandaag was weer een ‘normale’ dag. De dag begon met een lekker ontbijtje met eitjes gebakken door Margo. Daarna zijn we de taken gaan verdelen voor de dag, timmeren en verven. Anton, Coen en Jeroen T zijn gaan timmeren met een ervaren timmerman die geen Engels sprak. De rest van de groep (lichamelijke gezonde mensen) hebben de begane grond weer voorzien van een verf laag waardoor deze helemaal af is.
Juliette en Karan ( een kind van Grace Care) hebben versieringen op de wand van een lokaal gemaakt, wat er nu ontzettend leuk uit ziet! Maar dat kan Juliette wel en Karan is ook een natuurtalent wat betreft tekenen en schilderen.
We gaan vanavond naar de Himalaya toe en vertrekken rond een uur of 10 en zitten 6 uur lang in de trein. Maar dan gaan wij 3 hele leuke dagen tegemoet met 30 kinderen. 15 jongens en 15 meiden. Wij zullen proberen om de kids te vermaken met leuke (sport) activiteiten. We zijn hard aan het trainen voor ‘de volleybal wedstrijd’. Nederland VS India. Natuurlijk wint Nederland, we hebben een reputatie hoog te houden.
We nemen de laptop mee en schrijven elke dag weer een blog voor jullie. See you laterrrr

• 16 Juli 2015 - 11:58

Marianne Sikkema:

Weer leuk om een blog van jullie te lezen. En nu ook nog wel door Jeroen T geschreven. Iedereen is nog steeds goed bezig zo te lezen. Hoop voor de zieken onder jullie dat ze snel weer opknappen. Heel veel plezier met de kinderen die meegaan op kamp naar de Himalaya. Groetjes Marianne